Методична скарбничка

Діти 1-х класів дуже люблять ігри. Створила завдання до уроків російської мови з розвитку зв'язного мовлення: "Вгадай слово"


 Розроблено тест до вивченої теми до уроку російської мови з теми" "Текст"

Практичні завдання до уроків з математики "Ділення на двозначне число. Дроби"

Розробка завдань до уроків математики з теми "Ділення багатозначних чисел на розряди"

Практичні завдання до уроків математики з теми "Величини"

Заняття до уроків математики з теми: "Розряди та класи. Розряд міліонів"

Розробка завдань до уроків математики з теми: "Задачі на рух. Середнє арифметичне"

Завдання до уроків математики з теми: "Повторення матеріалу з 3 класу"

Матеріали до уроку української мови з теми "Апостроф"

Картки для самостійної роботи учнів з додавання та віднімання в межах 100

Методична розробка до уроків математики з теми: "Усне додавання і віднімання двозначних чисел"


Розробки до уроків математики з теми: "Додавання у межах 20"


Методичні розробки до уроку математики з теми: "Порядок дій у виразах зі скобками"


На уроках математики у 1-х класах використовується тренажер з написання цифр

Методична розробка до уроку природознавства з теми: "Термометр"


Методична розробка до уроку математики з теми: "Коло та окружність"

 

Методична розробка до уроку математики з теми: "Приклади виду 40-8"

Методичні розробки до теми: "Задачі на дві дії"



Програма роботи з обдарованими дітьми 


Индивидуальная программа разработана на основе диагностики интересов, потребностей, природных задатков, уровня креативности и уровня мотивации учебно-познавательной деятельности; предполагает использование техник педагогики успеха «Признание успеха», «Конкретность признания», «Здесь и теперь», «Самоопределения», «Сильные стороны» и др. Читайте далее

   На вопрос, какая школа нам нужна, все отвечают примерно одинаково: школа нужна такая, которая учит и воспитывает детей. Но, как правило, воспитание становится непременным следствием хорошо поставленного обучения.


 Если мы решились устремиться к такой возвышенной цели - воспитывать в ребенке Благородность Человека, то наш воспитательный процесс должен быть тоже благородным. Такое воспитание называется гуманно-личностным, в более широком смысле  - гуманной педагогикой. 

Ш.А. Амонашвили


На уроках математики ми використовуємо розвивальні ігри Воскобовича

Пропонуємо методичні рекомендації


Додаткові матеріали до теми: "Дієслово"


Додаткові матеріали до теми: "Прикметник"


Для Вас, вчителі! Методичні розробки з вивчення ІМЕННИКА


Методична розробка уроків при вивченні теми "Іменник"



 для Вас ми пропонуємо розробку батьківських зборів!

Немає коментарів:

Дописати коментар