Діти 1-х класів дуже люблять ігри. Створила завдання до уроків російської мови з розвитку зв'язного мовлення: "Вгадай слово"
Розроблено тест до вивченої теми до уроку російської мови з теми" "Текст"
Практичні завдання до уроків з математики "Ділення на двозначне число. Дроби"
Розробка завдань до уроків математики з теми "Ділення багатозначних чисел на розряди"
Практичні завдання до уроків математики з теми "Величини"
Заняття до уроків математики з теми: "Розряди та класи. Розряд міліонів"
Розробка завдань до уроків математики з теми: "Задачі на рух. Середнє арифметичне"
Завдання до уроків математики з теми: "Повторення матеріалу з 3 класу"
Матеріали до уроку української мови з теми "Апостроф"
Картки для самостійної роботи учнів з додавання та віднімання в межах 100
Методична розробка до уроків математики з теми: "Усне додавання і віднімання двозначних чисел"
Розробки до уроків математики з теми: "Додавання у межах 20"
Методичні розробки до уроку математики з теми: "Порядок дій у виразах зі скобками"
На уроках математики у 1-х класах використовується тренажер з написання цифр
Методична розробка до уроку природознавства з теми: "Термометр"
Методична розробка до уроку математики з теми: "Коло та окружність"
Методична розробка до уроку математики з теми: "Приклади виду 40-8"
Методичні розробки до теми: "Задачі на дві дії"
Програма роботи з обдарованими дітьми
Индивидуальная программа разработана на
основе диагностики интересов, потребностей, природных задатков, уровня
креативности и уровня мотивации учебно-познавательной деятельности;
предполагает использование техник педагогики успеха «Признание успеха»,
«Конкретность признания», «Здесь и теперь», «Самоопределения», «Сильные
стороны» и др. Читайте далее
На вопрос, какая школа нам
нужна, все отвечают примерно одинаково: школа нужна такая, которая учит и
воспитывает детей. Но, как правило, воспитание становится непременным
следствием хорошо поставленного обучения.
Если мы решились устремиться к такой возвышенной цели - воспитывать в ребенке Благородность Человека, то наш воспитательный процесс должен быть тоже благородным. Такое воспитание называется гуманно-личностным, в более широком смысле - гуманной педагогикой.
Діти 1-х класів дуже люблять ігри. Створила завдання до уроків російської мови з розвитку зв'язного мовлення: "Вгадай слово"
Розроблено тест до вивченої теми до уроку російської мови з теми" "Текст"
Практичні завдання до уроків з математики "Ділення на двозначне число. Дроби"
Розробка завдань до уроків математики з теми "Ділення багатозначних чисел на розряди"
Практичні завдання до уроків математики з теми "Величини"
Заняття до уроків математики з теми: "Розряди та класи. Розряд міліонів"
Розробка завдань до уроків математики з теми: "Задачі на рух. Середнє арифметичне"
Завдання до уроків математики з теми: "Повторення матеріалу з 3 класу"
Матеріали до уроку української мови з теми "Апостроф"
Картки для самостійної роботи учнів з додавання та віднімання в межах 100
Методична розробка до уроків математики з теми: "Усне додавання і віднімання двозначних чисел"
Розробки до уроків математики з теми: "Додавання у межах 20"
Методичні розробки до уроку математики з теми: "Порядок дій у виразах зі скобками"
На уроках математики у 1-х класах використовується тренажер з написання цифр
Методична розробка до уроку природознавства з теми: "Термометр"
Методична розробка до уроку математики з теми: "Коло та окружність"
Методична розробка до уроку математики з теми: "Приклади виду 40-8"
Методичні розробки до теми: "Задачі на дві дії"
Програма роботи з обдарованими дітьми
Индивидуальная программа разработана на
основе диагностики интересов, потребностей, природных задатков, уровня
креативности и уровня мотивации учебно-познавательной деятельности;
предполагает использование техник педагогики успеха «Признание успеха»,
«Конкретность признания», «Здесь и теперь», «Самоопределения», «Сильные
стороны» и др. Читайте далее
На вопрос, какая школа нам нужна, все отвечают примерно одинаково: школа нужна такая, которая учит и воспитывает детей. Но, как правило, воспитание становится непременным следствием хорошо поставленного обучения.
Если мы решились устремиться к такой возвышенной цели - воспитывать в ребенке Благородность Человека, то наш воспитательный процесс должен быть тоже благородным. Такое воспитание называется гуманно-личностным, в более широком смысле - гуманной педагогикой.
Ш.А. Амонашвили
На уроках математики ми використовуємо розвивальні ігри Воскобовича
Пропонуємо методичні рекомендації
Немає коментарів:
Дописати коментар